1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

1.1 Цей Договір публічної оферти (далі - Оферта, Договір), розміщений на сайті https://heybus.com.ua/, є офіційною пропозицією ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АВТОЛАЙН ОДЕСА», надалі – HeyBus, укласти договір з метою пошуку та/або придбання квитків на автобусне перевезення пасажирів та багажу на викладених нижче умовах.

1.2 Прийняття (акцепт) даної Оферти означає повне і беззастережне прийняття Замовником всіх умов без будь-яких винятків і/або обмежень і прирівнюється відповідно до ч. 2 ст. 642 Цивільного кодексу України (далі ЦК України) до укладення сторонами двостороннього письмового договору на умовах, які викладені нижче в цій Оферті.

1.3 Користувач, який зайшов на Сайт, зобов’язаний ознайомитися з умовами Оферти, Політикою конфіденційності та проставити відмітки у відповідних полях сайту. Якщо Користувач не згоден з умовами Оферти, він зобов’язаний припинити користування Сайтом и залишити сторінку. Якщо Користувач не проставив відповідних відміток про ознайомлення та наданням згоди (акцепт) Оферти, Політики конфіденційності тощо і продовжує вчиняти активні дії з користування Сайтом, це свідчить про те, що Користувач прийняв умови Оферти та Політики конфіденційності і безумовно погоджується з ними.

1.4 Погоджуючись з умовами цього Договору, Користувач підтверджує свої правоздатність та дієздатність, фінансову спроможність, а також усвідомлює відповідальність за зобов'язання, покладені на нього в результаті укладення цього Договору. Користувач підтверджує достовірність своїх особистих даних, а також даних пасажирів (третіх осіб) і приймає на себе всю відповідальність за їх точність, повноту і достовірність. Користувач приймає на себе всі можливі комерційні ризики (оформлення нового замовлення, зміна тарифу, повернення грошей та інші), пов'язані з його винними діями по допущенню помилок, неточностей при наданні особистих даних.

 

2. ТЕРМІНИ ТА ВИЗНАЧЕННЯ

2.1 У даній публічній Оферті наведені нижче терміни вживаються в такому значенні:

HeyBus – ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АВТОЛАЙН ОДЕСА», код ЄДРПОУ 36851363, місцезнаходження: Україна, 65045, Одеська область, місто Одеса, вулиця Велика Арнаутська, будинок 76, офіс 1, наділене правом на продаж послуг перевезення в рамках укладених договорів.

HeyBus є перевізником і надає послуги з перевезення.

Оферта – цей документ «Договір публічної оферти», опублікований в мережі Інтернет за адресою: https://heybus.com.ua/dogovr-oferti.

Акцепт оферти – повне, беззастережне, безумовне прийняття Користувачем умов Публічної оферти, шляхом вчинення будь-яких дій з користування сайтом. Будь-яке користування Сайтом означає, що Користувач ознайомлений з умовами оферти, погоджується з нею, розуміє і приймає її умови без будь-яких обмовок та виключень. У випадку незгоди з будь-яким умовами оферти Користувач не має права користуватися Сайтом і зобов’язаний припинити користування ним.

Сайт – відкритий для вільного візуального ознайомлення будь-якою особою, публічно доступний веб-сайт, що належить HeyBus, розташований в мережі Інтернет за адресою https://heybus.com.ua/, разом з усіма його функціональними можливостями, сторінками, графікою тощо, призначений для отримання послуг з пошуку транспортного засобу, його маршруту слідування, наявності вільних місць, реєстрації, бронювання, продажу проїзних документів (квитків) на цей транспорт та інших послуг.

Сторони – Сторонами Договору публічної оферти є HeyBus та Користувач.

Користувач – будь-яка дієздатна фізична особа, що досягла 18 років, юридична особа, фізична особа – підприємець, яка на підставі укладеного із Виконавцем Договору публічної оферти отримує Послуги замовлення та здійснює за них Платежі.

Перевізник – HeyBus, який безпосередньо надає послуги з перевезення пасажирів та багажу автомобільним транспортом і співпрацює з юридичними особами на умовах посередницьких та інших договорів.

Пасажир – фізична особа, яка придбала (для якої придбано) іменний квиток, за яким перевозиться автобусним транспортом відповідно до договору перевезення.

Проїзний документ (квиток/електронний квиток електронний ваучер/посадочний документ тощо ) - візуальна форма електронного проїзного документу встановленої форми, що генерується Сайтом, містить необхідну інформацію про послугу з перевезення (особу перевізника, маршрут слідування, розмір страхового збору та страховика, вартість послуги тощо) є договором між Перевізником і Пасажиром та надає право Пасажиру на одержання транспортних послуг автобусного перевезення виключно на рейсі, зазначеному в проїзному документі (квитку), який надсилається на електронну адресу, вказану при замовленні, або іншим чином видається Користувачу.

Номер квитка є номером договору публічної оферти і номером договору пасажирського перевезення.

Проїзний документ (квиток) є іменним документом для проїзду автобусом і не може бути переданий іншій особі.

Проїзний документ (квиток) є дійсним з моменту його оплати та діє до дати та години прибуття в пункт призначення, вказаний в ньому.

Платіжна система – платіжна організація, учасники платіжної системи та сукупність відносин, що виникають між ними при проведенні переказу грошових коштів від Користувачів за послуги, доступні для придбання на Сайті, на рахунок HeyBus.

Оператор послуг платіжної інфраструктури – клірингова організація, процесингова установа та інші особи, уповноважені надавати окремі види послуг в платіжній системі або здійснювати операційні, інформаційні та інші технологічні функції по переказу грошових коштів від Користувачів за придбані послуги на Сайті, які володіють необхідними ліцензіями та дозволами для переказу коштів і діють на підставі договору з HeyBus.


3. ІДЕНТИФІКАЦІЯ КОРИСТУВАЧА

3.1. У якості ідентифікатора Користувача використовується e-mail адреса та/або номер телефону, що вказується при придбанні Квитка.

3.2. Звернення з номера телефона/e-mail адреси, залишених при придбанні Квитка, дозволяє HeyBus ідентифікувати Користувача як належну Сторону Договору публічної оферти з відповідними правами та обов’язками, і дозволяє здійснювати дії по відношенню як до Договору загалом, так і до конкретно придбаного Квитка.

3.3. Звернення Користувача з іншого номера телефона та/або e-mail адреси, що відрізняється від наданого при придбанні Квитка, дає право HeyBus вимагати від Користувача додатково ідентифікувати себе як належну сторону Договору.

3.4. У випадку неможливості ідентифікувати Користувача як сторону Договору, HeyBus залишає за собою право відмовити у розгляді звернення.

3.5. Відповідальність за збереження та/або доступ до номера телефона та/або e-mail адреси покладається на Користувача.

 

4. ВИКОРИСТАННЯ ВЕБ-ПОРТАЛІВ ІЗ КОМЕРЦІЙНОЮ МЕТОЮ

3.1. Сайти порівняння цін можуть укладати письмові угоди з компанією HeyBus, згідно з якими HeyBus надає дозвіл на отримання, обробку та публікацію цін і розкладу руху автобусів компанії HeyBus.

3.2. Забороняється використовувати веб-портали компанії HeyBus з не особистою або комерційною метою. Забороняється використовувати автоматизовані системи для отримання вмісту цього веб-сайту з комерційною метою (аналіз екранних даних). Компанія HeyBus залишає за собою право вживати відповідних заходів щодо будь-яких порушень.

 

4. ОФОРМЛЕННЯ ЗАМОВЛЕННЯ

4.1 Замовлення оформляються Користувачем самостійно на Сайті.

Замовляючи послуги на Сайті, Користувач зобов'язаний надати свої персональні дані, а також персональні дані Пасажирів: прізвище, ім'я; (для внутрішнього рейсу — кирилицею, для міжнародного — латинськими літерами) дані документів, що посвідчують особу (наприклад, номер і серія паспорта); дату народження. Якщо в замовленні кілька квитків, необхідно вказати дані кожного пасажира.

4.2. З усіма умовами Замовлення Користувач знайомиться в процесі бронювання. У разі якщо Користувачеві не зрозумілі будь-які умови Замовлення, в тому числі умови відмови, повернення, внесення будь-яких змін в оформлене Замовлення, Користувач має право уточнити необхідну йому інформацію у Call-центрі HeyBus за телефонами, які вказані на сайті.

4.3. При оформленні Замовлення Користувач зобов’язаний заповнити всі поля, зазначені як «обов'язкові» для заповнення.

Зміна особистих даних будь-якого з пасажирів в оформленому і сплаченому замовленні не допускається. Користувач приймає на себе всі можливі комерційні ризики (оформлення нового Замовлення, зміна тарифу, повернення грошових коштів та ін.), пов'язані з його винними діями по допущенню помилок, неточностей в наданні особистих даних.

4.4. Проїзний документ (квиток) після його оформлення та оплати Користувачем сайту/Пасажиром на сайті HeyBus, генерується електронною системою бронювання та продажу проїзних документів (квитків) і направляється на електронну адресу Користувача сайту/Пасажира.

4.5. При отриманні проїзного документу (квитка) Пасажир повинен одразу перевірити правильність вказаних на ньому даних, а також відповідність вартості квитка сплаченій сумі. Претензії, що пред’являються пізніше, не задовольняються.

4.6. Користувач сайту, який здійснив бронювання та оплату проїзного документу (квитка) та інших послуг HeyBus за допомогою Сайту, підтверджує, що він ознайомлений і безумовно приймає умови цієї Публічної оферти та умови Політики конфіденційності.

4.7. Якщо Користувач сайту/Платник за послуги не є Пасажиром, він, здійснюючи бронювання та оплату послуг, підтверджує, що є уповноваженою особою Пасажира, на ім’я якого здійснюється бронювання та оплата послуг, і зобов’язується довести до відома Пасажира умови даної Публічної оферти, умови Політики конфіденційності та іншу інформацію, необхідну для отримання послуги з перевезення Пасажиром.

4.8. Пасажир, отримавши проїзний документ (квиток) на своє ім’я, підтверджує, що він обізнаний про умови даної Публічної оферти, Політики конфіденційності і безумовно приймає їх.

4.9. Пасажир, на ім’я якого придбаний on-line електронний квиток (e-ticket) зобов’язаний обов’язково роздрукувати його на паперовому носії в 2-х екземплярах і пред’явити при посадці в автобус. У разі відсутності роздрукованого електронного квитка, HeyBus має право відмовити у перевезенні без права на компенсацію. У разі введення помилкових або не існуючих даних при купівлі електронного квитка (e-ticket), HeyBus також має право відмовити у перевезенні без права на компенсацію.

 

5. ОПЛАТА ТА ПОДАРУНКОВІ СЕРТИФІКАТИ

5.1. Залежно від форми бронювання можуть використовуватися різні способи оплати квитків:

  • Онлайн: PayPal, прямий дебет, банківська карта (Mastercard/Visa/Amex),, Google Pay, Apple Pay. HeyBus залишає за собою право змінювати список доступних способів оплати для бронювання. У водія: готівка.

  • Квиткові каси/туристичні агентства: усі способи оплати, що пропонуються нашими агентствами, у тому числі оплата готівкою. Якщо пункт продажу —це транспортний засіб перевізника, способи оплати можуть обмежуватися лише оплатою готівкою.

5.2. Особливі умови при оплаті за допомогою банківської карти:

5.2.1. У разі оплати за допомогою банківської карти сума з рахунку списується в момент завершення бронювання. Здійснюючи оплату за допомогою банківської карти, в момент бронювання ви надаєте своїй фінансовій установі право повідомити компанії HeyBus або її авторизованій третій особі відомості про ім’я та адресу у випадку запиту на повернення коштів з метою надання компанії HeyBus можливості пред’явити відповідні претензії.

5.2.2. Пасажири зобов’язуються сплатити банківську комісію, пов’язану з поверненням коштів, сплачених із банківської карти. Крім того, може стягуватися додаткова плата за скасування бронювання. Ви маєте право довести, що сума витрат на повернення коштів була меншою або нульовою. У разі здійснення запиту на повернення коштів, вас може бути позбавлено можливості здійснювати оплату за допомогою банківської карти на тимчасовій або постійній основі.

5.3. У разі відсутності дій з боку клієнта, компанія HeyBus передасть претензію на розгляд зовнішньому постачальнику послуг. З цією метою компанія HeyBus має право передати всі необхідні персональні дані боржників такому зовнішньому постачальнику послуг.

5.4. Взаємозарахування та право на утримання:

5.4.1 Право на взаємне зарахування надається тільки в разі юридичного визнання претензій або нашої згоди з такими претензіями та відсутності спірних питань. Більш того, право на утримання надається тільки тоді, коли претензії належать до одного договору.

5.4.2 У разі невиконання клієнтом будь-яких платіжних зобов’язань усі претензії за таким договором підлягають негайному задоволенню.

5.5 Комісії за оплату:

5.5.1. Вартість квитка, вказана в онлайн-магазині, включає в себе суму обов’язкової комісії, що стягується сторонніми постачальниками послуг за здійснення оплати вибраним клієнтом способом, а також суму податку на додану вартість.

5.5.2. Для пасажирів, які обирають спосіб платежу, до якого застосовуються збори, додаються сервісний збір, а також податок на додану вартість (ПДВ), відповідно до загальної суми в кошику. В кожній країні доступний щонайменше один безкоштовний та поширений метод платежу.

5.6. Використання подарункових сертифікатів:

5.6.1. Для оплати кожного окремого бронювання можна використати не більше, ніж один подарунковий сертифікат. Ними можна скористатися або онлайн або забронювавши квиток через наш кол-центр, вказавши дані сертифікату.

5.6.2. Подарункові сертифікати надають право на безкоштовний проїзд, їх можна використати тільки на вартість автобусної подорожі. Такі сертифікати не надають право на отримання знижки на допоміжні послуги (наприклад, сервісний збір, додаткову оплату за перевезення велосипеда або багажу).

5.6.3. Використання сертифікатів з комерційною метою (зокрема, їх перепродаж) заборонене та може призвести до санкцій з боку компанії HeyBus, включаючи скасування квитків та/або пред’явлення претензій на відшкодування збитків.

5.6.4. Виплата грошового еквіваленту вартості cертифікату неможлива.

5.6.5. У разі здійснення шахрайства, спроби ввести в оману або підозри на вчинення інших протизаконних дій, пов’язаних із придбанням, використанням і передачею сертифікатів, компанія HeyBus залишає за собою право закрити відповідний обліковий запис та/або вимагати здійснення оплати альтернативним способом та/або заблокувати сертифікат. Компанія HeyBus не задовольнятиме жодних претензій щодо розблокування або використання такого сертифіката.

5.6.6. Термін дії сертифікату становить 6 місяців.

5.6.7. Сертифікати є іменними та не можуть бути передані іншим особам.

5.6.8. Внесення змін до бронювання можливе тільки шляхом звернення до нашої служби підтримки клієнтів. Можливість скасування такої подорожі не передбачено.

5.6.9. Оплата кожного квитка за допомогою сертифікату повинна здійснюватися окремо від купівлі інших квитків.

5.6.10. Ви маєте право відмовитися від купівлі протягом 14 днів. Повідомлення про відкликання заявки необхідно подати у письмовій формі.

 

7. СКАСУВАННЯ ТА ЗМІНА БРОНЮВАННЯ

7.1. Перебронювання вимагає попереднього скасування поїздки. Анулювання можна зробити або перед від’їздом відповідно до п. 7.2-7.5, або після невикористання квитка відповідно до п. 7.6. Водій автобуса не може скасувати бронювання або внести зміни до нього.

7.2. Скасування бронювання можна здійснити тільки на веб-сайтах HeyBus, у партнерських агентствах або точках продажу HeyBus компаній не пізніше, ніж за 15 хвилин до запланованого часу відправлення. Подорож в обидва кінці вважається одним бронюванням. 

7.3. За кожне скасування бронювання з метою нового бронювання буде стягнуто комісію за скасування за кожну скасовану поїздку та кожного пасажира. У разі зміни імені пасажира повинна бути сплачена різниця, якщо вартість проїзду збільшилася. За зміну номера телефону плата не стягується.

7.4. Якщо квиток, перевізниками по якому є HeyBus, не використано для подорожі, плата за проїзд буде відшкодована у разі пред’явлення квитка. З суми відшкодування буде утримано сервісний збір за кожну поїздку та за кожного пасажира окрім тих випадків, коли пасажир може довести, що він зазнав меншого збитку чи збитків. Обов’язок доведення невикористання квитка лежить на пасажирі. Квиток видається на кожну особу і на кожну подорож. Запит може бути зроблено у неофіційній формі протягом 3 місяців.

7.5. Наведені вище збори за опрацювання, збори за скасування та банківські комісії не стягуються, якщо запит на відшкодування коштів подано через обставини, за які компанія HeyBus несе відповідальність. Повернення суми тарифу, за винятком зборів за опрацювання та банківської комісії, здійснюється виключно на банківський рахунок клієнта, вказаний під час здійснення бронювання, або на рахунок банківської картки, якщо оплата здійснювалася банківською картою.

7.6. Відхилення від політики скасування в будь-яких правилах та умовах перевізника не застосовується.

 

8. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН

8.1. HeyBus не несе перед Користувачем відповідальність в разі повної або часткової непрацездатності системи та її компонентів протягом будь-якого часу, а також при відсутності можливості доступу Користувача до системи або несення ним будь-яких непрямих або прямих витрат у зв'язку з даними обставинами.

8.2. У разі невиконання або неналежного виконання однією із Сторін зобов’язань за Договором, винна Сторона зобов’язана відшкодувати протилежній Стороні заподіяні і доведені такими діями збитки.

8.3. Користувач особисто несе відповідальність за дотримання умов і правил використання Сайту.

8.4. Користувач несе одноосібну відповідальність у зв'язку з нездатністю надати достовірну інформацію, у тому числі і про особу, від імені якої він діє в межах даного Договору, включно, але не обмежуючись, за неможливість використання персональної інформації на Сайті, без будь-яких виключень, у тому числі, але не обмежуючись, і у випадку відсутності у Користувача достовірної персональної інформації.

8.5. Сторони звільняються від відповідальності за неналежне виконання або невиконання зобов'язань за цим договором у разі настання обставин непереборної сили (форс-мажор).

 

9. ВИБІР ЮРИСДИКЦІЇ

9.1. Всі спори та розбіжності, що виникають у зв'язку з цим Договором, вирішуються шляхом переговорів між Сторонами. Досудовий розгляд спорів є обов’язковим для сторін. У разі, якщо сторони не змогли вирішити будь-який спір та/або розбіжності шляхом переговорів, сторона, яка вважає, що її права були порушені, зобов’язана направити іншій стороні досудову претензію, строк розгляду якої становить 30 (тридцять) робочих днів з моменту отримання претензії. У випадку неотримання відповіді на претензію протягом 30 (тридцяти) робочих днів, а також у випадку, якщо відповідь була отримана, але не задовольнила сторону, яка вважає, що її права порушені, така сторона вправі звернутися до суду у відповідності до правил підвідомчості та підсудності, встановленими законодавством України та нормами міжнародного права.

 

10. ВИЗНАННЯ ПОЛОЖЕНЬ НЕДІЙСНИМИ

10.1. Визнання будь-якого положення цього Договору недійсним, нікчемним або таким, що не підлягає застосуванню, не спричиняє недійсності чи нікчемності Договору в цілому. Таке положення буде вважатися переглянутим з урахуванням первинних намірів настільки, наскільки це можливо, враховуючи вимоги законодавства України та норми міжнародного права.

Користувач підтверджує свою повну та беззастережну згоду з цим Договором та зі змінами, які можуть бути внесені у випадку визнання будь-яких положень недійсними, нікчемними чи такими, що не можуть бути застосовані і погоджується, що такі змінені положення будуть регулювати правовідносини між Користувачем та HeyBus. Розділи та заголовки Договору викладені лише із інформаційною метою і для зручності користувача і не можуть звужувати, розширювати чи іншим чином змінювати умови Договору.

10.2. Умови цього Договору є обов’язковими для HeyBus та Користувача та їх законних правонаступників. Користувач не має права відступати повністю чи частково свої права вимоги відповідно до цього Договору третім особам без попередньої письмової згоди HeyBus. HeyBus може без будь-яких застережень і у будь-який час передавати чи відступати на субпідряд (субагентування) будь-які права та обов’язки за цим Договором повністю частково третім особам на свій власний вибір.

10.3. Електронна версія цього Договору на паперових носія, у тому числі будь-яке електронне або sms повідомлення на паперових носія (яке було надіслано або отримано Користувачем від HeyBus/ HeyBus від Користувача) прирівнюється до офіційної комунікації на паперових носіях, не потребує додаткового посвідчення, повинна вважатися належним доказом, і мати ту ж силу, що і будь-які інші документи чи повідомлення, здійснені на паперовому носії, і повинна використовуватися при вирішенні будь-яких претензій чи спорів що можуть виникати з або щодо виконання цього Договору.

 

11. ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ

11.1. Вся текстова інформація та графічні зображення, що знаходяться на Сайті, є власністю Агентства і/або його контрагентів.

11.2. Користувач не має права вносити зміни, копіювати, поширювати, створювати похідні роботи, продавати і використовувати інтелектуальну власність Агентства будь-яким іншим чином. Подібні дії будуть вважатися порушенням авторських прав і переслідуватися за законом.

 

12. ДОДАТОК ДО ДОГОВОРУ

12.1 Додаток - Політика конфіденційності є невід'ємною частиною цього Договору.

 

13. КОНТАКТНА ІНФОРМАЦІЯ:

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АВТОЛАЙН ОДЕСА», код ЄДРПОУ 36851363

Місцезнаходження: Україна, 65045, Одеська область, місто Одеса, вулиця Велика Арнаутська, будинок 76, офіс. 1.

Email: heybusinfo@gmail.com

Телефони: +380501370770 (цілодобово, безкоштовно зі стаціонарних і мобільних телефонів з України).

 

ПОЛІТИКА КОНФІДЕНЦІЙНОСТІ

Дана Політика конфіденційності є невід'ємною частиною Договору публічної оферти на надання послуг бронювання, оформлення та продажу квитків та інших послуг на сайті HeyBus (далі - «Оферта»), розміщеної та/або доступної в мережі Інтернет за адресою: https://heybus.com.ua/dogovr-oferti.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АВТОЛАЙН ОДЕСА», код ЄДРПОУ 36851363, Місцезнаходження: Україна, 65045, Одеська область, місто Одеса, вулиця Велика Арнаутська, будинок 76, офіс. 1, далі - HeyBus) вважає своїм обов'язком захищати конфіденційність особистої інформації своїх клієнтів (далі - Користувач, пасажир), які відвідують інтернет-сайт: https://heybus.com.ua/ (далі - Сайт), користуються його послугами і можуть бути ідентифіковані будь-яким способом.

Відвідуючи наш Сайт, реєструючись на Сайті як Користувач, відправляючи заявки і запити на підбір квитків, бронюючи і купуючи квитки та інші послуги, Ви повністю погоджуєтесь з цією Політикою конфіденційності.

Справжня Політика конфіденційності діє стосовно всієї інформації, яку HeyBus може отримати про Користувача під час використання сервісу HeyBus, розташованого в домені: https://heybus.com.ua/.

HeyBus є «власником персональних даних» в розумінні Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 р. № 2297- VI, а також «контролером даних» для цілей Генерального регламенту про захист даних ЄС 2016/679 (EU General Data Protection Regulation, далі «GDPR») та іншого застосованого європейського законодавства про захист даних.

HeyBus обробляє Ваші персональні дані лише в тому випадку, якщо виконано одну з умов, зазначених у статті 6 GDPR, в тому числі, але не виключно:

  • обробка необхідна для укладення та виконання контракту, стороною якого являєтесь Ви, або для вжиття заходів по Вашому запиту до укладення договору;

  • така обробка вимагається законодавством країн, в яких формується перевезення, що продається HeyBus.

Зазначені поняття поширюються на відносини, які випливають з положень договору публічної оферти на надання послуг бронювання, оформлення та продажу квитків та інших послуг, укладених між HeyBus і «Користувачем» - фізичною особою, суб'єктом персональних даних.

 

1. ВИЗНАЧЕННЯ ТЕРМІНІВ

1.1. У даній Політиці конфіденційності використовуються наступні терміни:

Персональні дані - це будь-яка інформація персонального характеру, яка дозволяє третій особі ідентифікувати фізичну особу (суб'єкта персональних даних).

Ідентифікована фізична особа - це особа, яка може бути ідентифікована прямо або побічно, зокрема, за допомогою посилання на ідентифікатор, такий як ім'я, ІПН, дані про місце розташування, онлайновий ідентифікатор або один чи кілька факторів, специфічних для фізичної, фізіологічної, генетичної, розумової, економічної, культурної або соціальної ідентичності даної фізичної особи.

Суб'єкт персональних даних - це фізична особа, щодо якої відповідно до закону здійснюється обробка її персональних даних.

Контролер - це фізична або юридична особа, орган державної влади, агентство, інший орган, який отримує доступ до персональних даних суб'єктів даних, і визначає мету і способи їх використання.

Обробка персональних даних - будь-яка дія (операція) або сукупність дій (операцій), що здійснюються з використанням засобів автоматизації або без використання таких засобів з персональними даними, такі як збір, запис, систематизація, структурування, зберігання, уточнення (оновлення, зміна), впорядкування, перегляд, використання, поширення або будь-який інший вид надання доступу третім особам, в тому числі співробітникам Контролера, а також знеособлення, блокування, видалення, знищення персональних даних.

Конфіденційність персональних даних - обов'язкова для дотримання Агентством або іншою особою, яка отримала доступ до персональних даних, вимога не допускати їх поширення без згоди суб'єкта персональних даних або наявності іншої законної підстави.

Користувач Сайту (далі - Користувач) - особа, яка має доступ до Сайту за допомогою мережі Інтернет і використовує сервіси Сайту.

Cookies - невеликий фрагмент даних, відправлений веб-сервером, що зберігається на комп'ютері Користувача, який веб-клієнт або веб-браузер кожен раз пересилає веб-серверу в HTTP-запиті при спробі відкрити сторінку відповідного сайту.

«IP-адреса» - унікальна мережева адреса вузла в комп'ютерній мережі, побудована за протоколом IP.

 

2. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

2.1. Використання Користувачем сервісів Сайту означає згоду з даною Політикою конфіденційності та умовами обробки персональних даних Користувача.

2.2. У разі незгоди з умовами Політики конфіденційності Користувач повинен припинити використання сервісів Сайту.

2.3. Справжня Політика конфіденційності застосовується лише до Сайту HeyBus. HeyBus не контролює і не несе відповідальності за сайти третіх осіб, на які Користувач може перейти за посиланням, доступними на Сайті HeyBus.

2.4. HeyBus не перевіряє достовірність персональних даних, що надаються Користувачем Системи бронювання.

 

3. ПРЕДМЕТ ПОЛІТИКИ КОНФІДЕНЦІЙНОСТІ

3.1. Справжня Політика конфіденційності встановлює зобов'язання HeyBus щодо нерозголошення та забезпечення режиму захисту конфіденційності персональних даних, які Користувач надає при оформленні замовлення для придбання послуг бронювання, оформлення та продажу квитків та інших послуг, що реалізуються за допомогою Сайту.

3.2. Персональні дані Користувача, дозволені до обробки в межах цієї Політики конфіденційності:

  • прізвище, ім'я, по-батькові;

  • дата народження;

  • стать;

  • адреса електронної пошти (e-mail);

  • номер телефону;

  • паспортні дані (серія та номер паспорта, країна видачі, термін дії);

  • місце проживання (країна, місто, адреса);

  • дані платіжної карти;

  • інші дані, необхідні для оформлення і продажу авіаквитків, замовлення туристичних і додаткових послуг.

3.3. Система бронювання, оформлення та продажу авіаквитків захищає інформацію, яка автоматично передається в процесі використання Користувачем Системи бронювання:

  • IP адреса;

  • інформація з cookies;

  • інформація про браузер;

  • час доступу;

  • адреса використовуваної сторінки;

  • реферер (адреса попередньої сторінки).

3.4. На Сайті застосовується технологія ідентифікації Користувачів, заснована на використанні файлів cookies. Сookies - це невеликі текстові файли, що зберігаються на Вашому комп'ютері за допомогою веб-браузера.

3.5. При використанні Користувачем Сайту на комп'ютер, який він використовує для доступу, можуть бути записані файли cookies, які в подальшому будуть використані для автоматичної авторизації Користувача на Сайті, а також для збору статистичних даних, зокрема, про відвідування Сайту. При цьому HeyBus ніколи не зберігає персональні дані або паролі в файлах cookies.

3.6. Якщо Користувач вважає, що з тих чи інших причин використання технології cookies для нього є неприйнятним, він має право заборонити зберігання файлів cookies на комп'ютері, що використовується для доступу до Сайту, відповідним чином налаштувавши браузер. При цьому слід мати на увазі, що всі сервіси в мережі Інтернет, що використовують цю технологію, будуть недоступними. Сайт може містити посилання на інші веб-сайти.

3.7. HeyBus, в свою чергу, не несе відповідальності за політику конфіденційності даних сайтів. HeyBus закликає Користувача бути обережними, коли він покидає наш Сайт, і уважно читати правила конфіденційності кожного Сайту, який збирає особисту інформацію про Користувача. Справжня Політика конфіденційності відноситься виключно до інформації, яку збирає Сайт: https://heybus.com.ua/.

3.8. Сайт HeyBus здійснює збір статистики про IP-адреси своїх відвідувачів. Дана інформація використовується з метою виявлення і вирішення технічних проблем, для підвищення якості роботи і безпеки Сайту.

3.9. Будь-яка інша персональна інформація, не зазначена вище (історія покупок, використовувані браузери і операційні системи і т.д.) підлягає надійному зберіганню і нерозповсюдженню, за винятком випадків, передбачених розділом 5 цієї Політики конфіденційності.

 

4. ЦІЛІ ЗБОРУ ПЕРСОНАЛЬНОЇ ІНФОРМАЦІЇ КОРИСТУВАЧА

4.1. Персональні дані Користувача HeyBus збирає і може використовувати в цілях:

  • Ідентифікації Користувача, зареєстрованого на Сайті, для оформлення Замовлення і укладення Договору оферти, внесення змін до бронювання квитка, надання Користувачеві всього спектра послуг HeyBus.

  • Надання Користувачеві доступу до персоналізованих ресурсів Сайту.

  • Встановлення з Користувачем зворотного зв'язку, включаючи надіслання повідомлень, запитів, що стосуються використання сервісів Сайту, надання послуг, обробки запитів і заявок від Користувача.

  • Визначення місця знаходження Користувача для забезпечення безпеки, запобігання шахрайства.

  • Підтвердження достовірності та повноти персональних даних, наданих Користувачем.

  • Створення облікового запису для здійснення покупок, якщо Користувач дав згоду на створення облікового запису.

  • Повідомлення Користувача Сайту про стан Замовлення.

  • Обробки і отримання платежів, оскарження платежу.

  • Надання Користувачеві ефективної клієнтської і технічної підтримки при виникненні проблем пов'язаних з використанням Сайту.

  • Надання Користувачеві з його згоди, оновлень продукції, спеціальних пропозицій, інформації про ціни, розсилки новин та інших відомостей від імені HeyBus або від імені партнерів HeyBus.

 

5. СПОСОБИ І ТЕРМІНИ ОБРОБКИ ПЕРСОНАЛЬНИХ ДАНИХ

5.1. Обробка персональних даних Користувача здійснюється без обмеження терміну, будь-яким законним способом, в тому числі в інформаційних системах персональних даних з використанням засобів автоматизації або без використання таких засобів.

5.2. Користувач погоджується з тим, що HeyBus має право передавати персональні дані в системи бронювання.

5.3. Користувач погоджується з тим, що HeyBus має право передавати персональні дані третім особам, зокрема, кур'єрським службам, організаціями поштового зв'язку, операторам електрозв'язку, виключно з метою виконання замовлення Користувача, оформленого на Сайті.

5.4. Персональні дані Користувача можуть бути передані уповноваженим органам тільки на підставах та в порядку, встановленим законодавством України.

5.5. При втраті або розголошення персональних даних HeyBus інформує Користувача про втрату або розголошення персональних даних.

5.6. Технічний персонал, який здійснює розробку і підтримку Сайту, вживає необхідних організаційних і технічних заходів для захисту персональної інформації Користувача від неправомірного або випадкового доступу, знищення, зміни, блокування, копіювання, поширення, а також від інших неправомірних дій третіх осіб.

5.7. HeyBus спільно з Користувачем вживає всіх необхідних заходів щодо запобігання збитків або інших негативних наслідків, викликаних втратою або розголошенням персональних даних Користувача.

 

6. ПРАВА СУБ'ЄКТІВ ПЕРСОНАЛЬНИХ ДАНИХ

6.1. Права суб'єктів персональних даних відповідно до законодавства України

Особисті немайнові права на персональні дані, якими володіє кожна фізична особа, є невід'ємними і непорушними.

HeyBus повідомляє Вам про Ваші права щодо обробки персональних даних відповідно до законодавства України:

  • знати про джерела збору, місцезнаходження своїх персональних даних, мету їх обробки, місцезнаходження або місце проживання (перебування) володільця чи розпорядника персональних даних або дати відповідне доручення щодо отримання цієї інформації уповноваженим ними особам, крім випадків, встановлених законом;

  • отримувати інформацію про умови надання доступу до персональних даних, зокрема інформацію про третіх осіб, яким надаються його персональні дані;

  • на доступ до своїх персональних даних;

  • отримувати не пізніш як за тридцять календарних днів з дня надходження запиту, крім випадків, передбачених законом, відповідь про те, обробляються чи зберігаються його персональні дані, а також отримувати зміст таких персональних даних;

  • пред'являти вмотивовану вимогу власнику персональних даних із запереченням проти обробки своїх персональних даних;

  • пред'являти вмотивовану вимогу щодо зміни або знищення своїх персональних даних будь-яким власником і розпорядником персональних даних, якщо ці дані обробляються незаконно чи є недостовірними;

  • на захист своїх персональних даних від незаконної обробки та випадкової втрати, знищення, пошкодження у зв'язку з умисним приховуванням, ненаданням чи несвоєчасним їх наданням, а також на захист від надання відомостей, що є недостовірними чи ганьблять честь, гідність та ділову репутацію фізичної особи;

  • звертатися зі скаргами на обробку своїх персональних даних до Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини або до суду;

  • застосовувати засоби правового захисту в разі порушення законодавства про захист персональних даних;

  • вносити застереження про обмеження права на обробку своїх персональних даних при надані згоди;

  • відкликати згоду на обробку персональних даних;

  • знати механізм автоматичної обробки персональних даних;

  • на захист від автоматизованого рішення, яке має для нього правові наслідки.

 

7. ЗОБОВ'ЯЗАННЯ СТОРІН

7.1. Користувач зобов'язаний:

7.1.1. Надати інформацію про персональні дані, необхідну для користування сервісів Сайту.

7.1.2. У максимально короткий термін відновити, доповнити надану інформацію про персональні дані в разі зміни даної інформації.

7.2. HeyBus зобов'язане:

7.2.1. Використовувати отриману інформацію виключно для цілей, зазначених у п. 4 цієї Політики конфіденційності.

7.2.2. Забезпечити зберігання конфіденційної інформації в таємниці, не розголошувати без попередньої письмової згоди Користувача, а також не здійснювати продаж, обмін, опублікування, або розголошення іншими можливими способами переданих персональних даних Користувача, за винятком пп. 5.2. і 5.3. цієї Політики конфіденційності.

7.2.3. Вживати заходів обережності для захисту конфіденційності персональних даних Користувача згідно з порядком, що зазвичай застосовується для захисту такого роду інформації в існуючому діловому обороті.

7.2.4. Здійснити блокування персональних даних, що відносяться до відповідного Користувача, з моменту звернення або запиту Користувача або його законного представника або уповноваженого органу з захисту прав суб'єктів персональних даних на період перевірки, в разі виявлення недостовірних персональних даних або неправомірних дій.

 

8. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН

8.1. HeyBus, яке не виконало свої зобов'язання в результаті своїх винних дій, несе відповідальність за збитки, понесені Користувачем у зв'язку з неправомірним використанням персональних даних, відповідно до українського законодавства, за винятком випадків, передбачених пп. 5.2., 5.3. і 7.2. цієї Політики конфіденційності.

8.2. У разі втрати або розголошення конфіденційної інформації HeyBus не несе відповідальність, якщо дана конфіденційна інформація:

  • стала публічним надбанням до її втрати або розголошення;

  • була отримана від третьої сторони до моменту її отримання HeyBus;

  • була розголошена за згодою Користувача.

 

9. БЕЗПЕКА

9.1. HeyBus приймає обґрунтовані адміністративні, фізичні і технологічні заходи безпеки для захисту персональної інформації Користувача від несанкціонованого доступу, використання, несанкціонованого або випадкового руйнування, зміни або розкриття. Хоча HeyBus приймає комерційно обґрунтовані заходи для забезпечення рівня безпеки, ми не можемо гарантувати безпеку інформації, що надається через Інтернет чи застосовується в наших базах даних.

 

10. ДОДАТКОВІ УМОВИ

10.1. Агентство має право вносити зміни в справжню Політику конфіденційності без згоди Користувача.

10.2. Нова Політика конфіденційності вступає в силу з моменту її розміщення на сайті Системи бронювання, якщо інше не передбачено новою редакцією Політики конфіденційності.

Контактна інформація

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АВТОЛАЙН ОДЕСА», код ЄДРПОУ 36851363

Місцезнаходження: Україна, 65045, Одеська область, місто Одеса, вулиця Велика Арнаутська, будинок 76, офіс. 1.

Email: heybusinfo@gmail.com

Телефони: +380501370770 (цілодобово, безкоштовно зі стаціонарних і мобільних телефонів з України).